wtorek, 5 lipca 2016

O nadziei wypalonej do końca

Sago, pisząc nie przypuszczałam, że już we wrześniu przepłyniesz łodzią na tę stronę, która nam, którzy tu zostali, jeszcze tajemnicą.
Obyś tam miała spokój piękniejszy od ziemskiego.
[*] 17.09.2016



 ...słyszysz tę niecichnącą ciszę? Szukam nazwy na czas, który mierzy się milczeniem. Już wiesz, dlaczego powstał Wasz projekt. Tęsknota w ciszy i pora w której porzucają do końca.
Dziękuję za wypalenie fiordu brzegu dzikiego.





Autorką pracy jest - Saga Dana Tomaszewska

10 komentarzy:

  1. Dziękuję i pozdrawiam :) Saga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może zostało mi jaszcze tyle dni, żebym zdążyła ładniej Ci podziękować jak dziś. To niezwykła praca i Ty ją wykonałaś w niepowtarzalny sposób.
      Dziękuję, Sago, wzruszona. Pozdrawiam Cię z nadzieją na wspólna z J. i ElPem kawę. Zaraz im o tym powiem, że już zaparzyłam.

      Usuń
  2. <3 <3 <3 Kawa nad fiordu brzegiem dzikim <3 <3 <3
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moja J., chyba przestanę dociekać, dlaczego tak się stało, że Was mam, bo odpowiedzi jest pewnie sporo, a i tak nie wytypuje tej najważniejszej.
      Dziś ja do Was z kawą, świeżo kupiona w palarni i tam zmieloną.
      Buziaki lipcowe.

      Usuń
  3. Doskonałe! I Ona - wpisana w tło - na zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LE, czy mogłam się spodziewać, że na "mojej" wyspie będą dziewczyny, które w tak doskonały sposób ubarwią fiordubrzegdziki, nad którym i Ty spędziłeś sporo przeróżnie pisanych chwil?
      Dziękuję Ci za wszystkie lata.
      Chyba się rozkleiłam, może Ty zrobisz te kawy, które wszystkim obiecałam :)

      Usuń
  4. Już nie pora na kawę ale tylko dzisiaj nie pora. Pamiętam, że nie tylko obiecywałaś kawy ale je zostawiałaś dla tych, co przyjdą nieco później. A czasem nawet były ciasteczka. Od pewnego czasu zniknęły tylko obrazki filiżanki ale co tam, najważniejsze są zawsze zaproszenia na kawę i wymianę myśli.
    Oczywiście, nie wymiguję się i gdyby ktoś miał ochotę - zrobię kawę może bez ciasteczek ale świeżo zaparzoną, pachnącą i z pianką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można uciekać od dobrych przyzwyczajeń. Postaram się o filiżankę.
      Dobrego dnia i dzisiejszej uroczystości w słońcu i pogodzie :)

      Usuń